Hyvä tarina kantaa
Kiinnostava, ajankohtainen ja luotettava sisältö tavoittaa oikean kohderyhmän ja sitouttaa asiakkaat brändiin. Jokainen organisaatio on omanlaisensa persoona lähtien siitä, miltä organisaatio näyttää, miten ja millaisella äänensävyllä asioista puhutaan ja millainen tarina yrityksellä on kerrottavanaan.
Tavoitteista totta
Näkyvyyden ja tunnettuuden rakentaminen lähtee suunnitelmallisesta viestinnästä ja suunnitelman johdonmukaisesta toteutuksesta. Millaiset asiat ovat tärkeitä ja hyödyllisiä asiakkaillemme ja muulle kohderyhmällemme? Hyvä tulee, kun asioita aikatauluttaa. Monesti tavoitteita kannattaa pilkkoa vähän pienempiin osiin.
Millainen kuva näkyy?
Millainen kuva sinun organisaatiostasi välittyy nykyisille asiakkaille, potentiaaleille asiakkaille, omalle väelle, medialle, yhteistyökumppaneille ja sidosryhmille? Millä tolalla on maine työnantajana? Monet organisaatiot ovat rekrytointien kanssa helisemässä; toimialasta riippumatta osaavia työntekijöitä on vaikea löytää.
Teoista sanoihin
Tuloksia tai hyvää työnantajamielikuvaa ei rakenneta yksin viestinnällä; teot tulevat ennen sanoja. Mutta kun oikeita tekoja on tehty, kehittämistoimia viety eteenpäin, asioista pitää viestiä ulospäin. Parhaimmillaan tehokas sanoma rakentuu yhdessä viestinnän graafisesta ulkoasusta, sanallisesta sisällöstä ja teknisestä käytettävyydestä.
Tuumataan asioita yhdessä! Sisällöntuotannossa Mediakummun yhteistyökumppanina on Viestintä Ässä jolla on monipuolinen viestinnän kokemus yli 30 vuoden ajalta.